spinning your creativity

Nasveti za zagon spletne trgovine


Ključ do uspeha je v odličnem spletnem marketingu, ki uporablja najboljše kanale in najučinkovitejše digitalne metode za povečanje prodaje. Preberite nasvete za zagon spletne trgovine.

 

1. Spoznajte svoje kupce

Nakupna izkušnja kupca v vaši spletni trgovini je odvisna le od vas samih. Poti kupcev lahko popolnoma prilagodite – pogoj za to pa je, da jih najprej dobro spoznate. Informacije o svojih strankah najdete na družbenih omrežjih, kjer lahko komunicirate z njimi ali ugotovite, katere kanale najbolj uporabljajo. Več ko veste o svojih potencialnih kupcih, bolje jim boste lahko prilagodili svoje vsebine.

 

2. Spoznajte svojo panogo

Tudi če poznate vse prednosti in pomanjkljivosti panoge, v kateri delujete, vam dodatne analize in raziskave ne morejo škoditi. V digitalnem svetu se vse hitro spreminja in ravno tem spremembam morate nenehno slediti. Ravno tako morate preučiti sedanjost, da boste lahko predvideli, kaj vas čaka v prihodnosti.

 

3. Spoznajte konkurenco

Mnoga analitična orodja vam omogočajo, da bolje razumete svojo konkurenco. Spoznate lahko njihove prednosti in tudi slabosti. Na družbenih omrežjih preverite, kaj so njihove pomanjkljivosti in tem posvetite največ pozornosti.

 

4. Povečajte prepoznavnost

Nič ni bolj pomembno kot prepoznavnost podjetja, ki temelji predvsem na dizajnu. To seveda ne pomeni, da morate za zagon spletne trgovine najeti drage agencije – zadošča že, da ste unikatni in kreativni. Univerzalen izgled, ki bi ustrezal vsem, tako ali tako ne obstaja. Držite se pravila “manj je več”. Če začenjate iz nič, najprej izberite domeno. V izjemno kratkem času imate namreč lahko košček interneta registriran na vaše ime.

 

5. Bodite pozorni na SEO

Vaša strategija naj bo osredotočena na optimizacijo spletne strani (SEO). Ključne besede so za zagon spletne trgovine najpomembnejše, še posebno, če želite doseči kupce iz lokalnega okolja. Optimizaciji spletnih strani morate posvečati enako pozornosti kot drugim elementom digitalnega marketinga. Raziskava portala SearchEngine Journal je pokazala, da 93 % ljudi nakup začne z iskanjem preko spletnih brskalnikov, zato je najbolje, da vas kupci najdejo na prvih iskalnih mestih. In kako na prva mesta? S kakovostno vsebino in osredotočenostjo na ključne besede. Preden jih izberete, razmislite tudi o daljših iskalnih nizih oziroma frazah, ki jih vaši kupci uporabljajo.

 

 

 

 

 

 

vir: data.si


Stopite v stik z nami

Informacije

Splošne informacije

Gregor Borošak

Direktor

Valentina Ratkajec

Poslovna sekretarka

Marjana Jurovič

Prodaja, delovna dovoljenja

Marko Zofič

Administrator

Suzana Jurman

Marketing, jumbo plakati

Pišite nam
Kje smo



Agencija SPIN d.o.o.
Od pon. do pet. 8:00 do 17:00

Pišite nam

Povpraševanje

Povprašajte nas za neobvezujočo ponudbo, ki vam je bomo pripravili v najkrajšem možnem času.