spinning your creativity

Praktični nasveti za uspešno prodajo na spletu


Kaj morate storiti, da boste imeli uspešno spletno trgovino? Kako privabiti več uporabnikov na stran in kako povečati prodajo? Tu so nasveti za uspešno prodajo na spletu!

Uredba o geoblokiranju in GDPR

Za podjetnike, ki imajo spletno trgovino, se letos obeta kar nekaj sprememb. Med njimi dve temeljita na spremembi (evropske) zakonodaje.

Nova uredba o geoblokiranju naj bi olajšala nadaljnji razvoj spletne trgovine v EU in nasploh okrepila prodajo na spletu. Kot pojasnjujejo na portalu Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si naj bi kar 26 odstotkov spletnih strani v EU zaradi lokacije potrošnika zamrznilo proces nakupa. Največ kupcev je zavrnjenih v zadnji fazi plačila. Cilji nove uredbe o geoblokiranju so rast spletne trgovine, ukinjanje diskriminacije na skupnem evropskem trgu ter večja izbira in ugodnejše cene za potrošnike.

Pomembna novost je tudi Splošna uredbe o varstvu podatkov (GDPR). Slednja zahteva, da posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, da svojo privolitev z jasnim pritrdilnim dejanjem ali ustno izjavo. Nova ureditev bo začela veljati 25. maja. Pojavljajo se različne interpretacije, za veliko določil pa še ni jasno, kako bodo funkcionirala v praksi.

 

Praktični nasveti za uspešno prodajo na spletu

1. Spletno stran/trgovino prilagodite mobilcem

Sodoben potrošnik svoj mobilni telefon v povprečju pogleda 150-krat na dan. Spletne strani, na katerih predstavljate vaše podjetje in morebiti tudi prodajate svoje izdelke oziroma storitve, morajo zato biti dobro prilagojene mobilnim napravam.

2. Vsebina spletne strani mora biti dobra za Google in za uporabnika

Da bo vaša prodaja na spletu dosegala želene rezultate, boste morali ugoditi tako zahtevam Googla (Google Adwords) in željam uporabnikov. Uporabnika morate pripeljati na stran, kjer so natanko tiste stvari, ki jih je iskal. Dobiti mora točno takšno vsebino, kot jo potrebuje, in to točno takrat, ko jo potrebuje.

S tem pa je povezano tudi delovanje Googlovih oglasov. Če bo uporabnik zadovoljen z vsebino po kliku na oglas, bo še naprej klikal na oglase. Če pa bo vsebina slaba, neprimerna in bo nezadovoljen, ne bo več želel klikati na oglase in posledično, predvsem dolgoročno, bo Google zaslužil manj.

3. Poskrbite za vrhunsko uporabniško izkušnjo

Uporabniška izkušnja spletne strani je izkušnja obiskovalca, ki pride na spletno stran. Je izkušnja o tem, kako privlačna se mu zdi spletna stran, kako hitro na njej najde to kar išče, kako hitro se mu odpirajo podstrani, kako dobro se znajde med posameznimi kategorijami na strani ter na kakšen način obiskovalec pride do želenih informacij. Dobra uporabniška izkušnja torej vodi do visoke prodaje.

4. Uporabnikom povejte, da je nakup varen

Z SSL certifikatom lahko potencialnim kupcem pokažete, da je nakup v vaši spletni trgovini varen. K uspehu spletne trgovine pa veliko pripomore tudi oznaka zaupanja. 

5. Naučite se uporabljati spletno analitiko

Vsaka uspešna spletna trgovina ima dobro urejeno spletno analitiko. Zbrane podatke je seveda treba tudi znati interpretirati in uporabiti za izboljšave v spletni trgovini.

“Google Analytics je lahko vaš najboljši prijatelj – ne vzame vam veliko časa, a podatki, ki jih nudi, vam lahko izjemno koristijo,” pravijo strokovnjaki na portalu Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si.

O ključnih trendih, ki jih morate poznati podjetniki, ki prodajate prek spleta, so strokovnjaki govorili tudi na nedavni konferenci Ecommerce Day 2018 v Zagrebu. Najpomembnejše utrinke s konference so predstavili na portalu Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si.

 

 

 

 

vir: data.si


Stopite v stik z nami

Informacije

Splošne informacije

Gregor Borošak

Direktor

Valentina Ratkajec

Poslovna sekretarka

Marjana Jurovič

Prodaja, delovna dovoljenja

Marko Zofič

Administrator

Suzana Jurman

Marketing, jumbo plakati

Pišite nam
Kje smo



Agencija SPIN d.o.o.
Od pon. do pet. 8:00 do 17:00

Pišite nam

Povpraševanje

Povprašajte nas za neobvezujočo ponudbo, ki vam je bomo pripravili v najkrajšem možnem času.