spinning your creativity

Prednosti oglaševanja


Visoka frekvencaPotrošnik vidi oglas na cesti večkrat dnevno. Pozicionirano na lokacijah, kjer je cirkulacija ljudi največja, najbolj optimalen doseg ciljnih skupin...

večja prepoznavnostPovečali boste svoj nabor potencialnih strank in svojo prepoznavnost na trgu.

Najvišja stopnja opaženostiOglaševanje na jumbo panojih predstavlja najvišjo stopnjo opaženosti med zunanjimi mediji.

Zunanje (outdoor) oglaševanje je dostopno vsakomur. Ker smo dandanes vedno bolj mobilni in preživimo veliko časa izven doma, se nas zunanje oglaševanje dotakne tako med delovnim kot med prostim časom - na sprehodih, med kolesarjenjem, med vožnjo po nakupih ali na izletu.

Zato je zunanje oglaševanje, predvsem oglaševanje na jumbo panojih, zelo pomemben del uspešnega oglaševanja.

Med glavne prednosti te vrste oglaševanja uvrščamo:

  • visoka frekvenca (potrošnik vidi oglas na cesti večkrat dnevno in si ga bolje zapomni),
  • doseg različnih ciljnih skupin potrošnikov (med katerimi je tudi velik del mlade aktivne populacije, ki je veliko časa na poti),
  • doseženost velikega dela populacije na določenem geografskem področju,
  • usmerjanje k specifičnim lokacijam in hitro doseganje ciljne skupine,
  • zelo učinkovit medij pri uvajanju novih blagovnih znamk,
  • dobra izpostavljenost (od 14-24 ur na dan),
  • visoka stopnja opaženosti (najvišja stopnja med zunanjimi mediji).

Ostale prednosti:

  • je učinkovito dopolnilo drugim medijem,
  • skoraj nemogoče jih je ignorirati zaradi njihove pojavne oblike in velikosti,
  • če je primerno pripravljen, je lahko jumbo zelo atraktiven medij, ki omogoča jedrnatost oglasa,
  • omogoča večkratno hitro ponavljanje sporočil in s tem večkraten stik sprejemalca s sporočili,
  • pripomore k intenzivnejšemu nakupu,
  • oglasa na jumbu plakatih ne moremo tako enostavno izklopiti, kot lahko naredimo to npr. na televiziji. Potrošnik s tem tudi nima dodatnih denarnih stroškov, niti ne porabi veliko dodatnega časa. Dobra ideja, ki je tudi jasno vizualno predstavljena in pa prepričljivo sporočilo oglasa lahko ustvarjata zmagovito formulo vašega oglasnega sporočila.
VIR: Zunanji mediji in analiza cen oglaševanja (Mitja Šafar)

Preudarno oglaševanje v zunanjih medijih (outdoor) vodi v večjo prepoznavnost, boljši obisk vaše spletne predstavitve in posledično več potencialnih strank in prometa. Le katero podjetje si tega danes ne želi? 


Stopite v stik z nami

Informacije

Splošne informacije

Gregor Borošak

Direktor

Valentina Ratkajec

Poslovna sekretarka

Marjana Jurovič

Prodaja, delovna dovoljenja

Marko Zofič

Administrator

Suzana Jurman

Marketing, jumbo plakati

Pišite nam
Kje smo



Agencija SPIN d.o.o.
Od pon. do pet. 8:00 do 17:00

Pišite nam

Povpraševanje

Povprašajte nas za neobvezujočo ponudbo, ki vam je bomo pripravili v najkrajšem možnem času.