spinning your creativity

POMEMBNE SESTAVINE ZA ODLIČEN POSLOVNI NAČRT


Pisanje le tega vas prisili, da se osredotočite na osnovne vašega posla, naslednje korake ki sledijo, posebne strategije in taktike. Naj se sliši še tako čudno, toda najpomembnejša lastnost podjetnika je, da se vedno zna soočiti z dejstvi. In to ne le s prijetnimi novicami, temveč tudi grobimi in manj prijetnimi dejstvi.

 

Katere elemente mora vsebovati poslovni načrt?

Povzetek

Povzetek je jasno in jedrnato sporočilo o tem, kaj želite doseči kot podjetje. Izdelajte povzetek celotnega poslovanja, kaj boste ponujali, kaj izdelovali in kako se financirali.

 Analiza trga

Pridobite podrobne informacije o trgu, na katerem boste nastopali in ugotovite, kako bo vaše podjetje dosegalo konkurenčno prednost. Tržna analiza spodbuja podjetnika, da se seznani z vsemi vidiki trga, zato lahko jasno opredeli in razume svoj ciljni trg.

 Opis podjetja

Dober opis podjetja mora vključevati informacije o ustanovitvi podjetja, kako bo to ustvarjalo prihodke, kot tudi edinstvene dejavnike, za katere kot podjetnik verjamete, da bodo podjetju pomagali uspešno poslovati.

 Organizacija in vodenje

V tem poglavju boste opisali organizacijsko strukturo vašega podjetja, vključno z vsemi podrobnostmi o tem, kdo je lastnik vašega podjetja, funkcije vodstva in kvalifikacije vodstvene ekipe.

  Marketinške in prodajne strategije

Te predstavljajo gonilno silo vašega podjetja. Vaša trženjska in promocijska prizadevanja skrbijo za kupce, prodajo in ustvarjanje prihodkov. V tem razdelku boste določili primarno tržno strategijo vašega podjetja.

  Storitve ali izdelki

V tem razdelku določite svoje ključne storitve ali izdelke. Natančno opredelite, kaj dejansko prodajate.

  Zagonski kapital

Povežite se z dobrim finančnikom ali pa se obrnite na podjetnike z izkušnjami, ki vam bodo svetovali na tem področju.

 Finančna sredstva

Obstaja razlog, da se o finančnih sredstvih pogovarjamo šele na koncu. Svoj finančni načrt namreč lahko razvijete šele, ko ste analizirali trg in določili jasne cilje. Vključiti morate tri do pet let podatkov.

In zapomnite si: Dober poslovni načrt nikoli ni namenjen le enkratnemu pisanju ali branju. Velja ga pregledati vsaj četrtletno.

 

 Vir: businesstitans.online

 

Agencija SPIN vam pomaga pri odprtju podjetja v samo enem dnevu. Za vsa vprašanja smo vam na voljo na 070 77 77 65


Stopite v stik z nami

Informacije

Splošne informacije

Gregor Borošak

Direktor

Valentina Ratkajec

Namestnica direktorja

Marjana Jurovič

Prodaja, delovna dovoljenja

Marko Zofič

Administrator

Suzana Jurman

Marketing, jumbo plakati

Pišite nam
Kje smo



Agencija SPIN d.o.o.
Od pon. do pet. 8:00 do 17:00

Pišite nam

Povpraševanje

Povprašajte nas za neobvezujočo ponudbo, ki vam je bomo pripravili v najkrajšem možnem času.