Prednost oglaševanja !
Ker smo dandanes vedno bolj mobilni in preživimo veliko časa izven doma, se nas zunanje oglaševanje dotakne tako med delovnim kot med prostim časom – na sprehodih, med kolesarjenjem, med vožnjo po nakupih ali na izletu.
Zato je zunanje oglaševanje, predvsem oglaševanje na jumbo panojih, zelo pomemben del uspešnega oglaševanja.
Med glavne prednosti te vrste oglaševanja uvrščamo :
- visoka frekvenca (potrošnik vidi oglas na cesti večkrat dnevno in si ga bolje zapomni),
- doseg različnih ciljnih skupin potrošnikov (med katerimi je tudi velik del mlade aktivne populacije, ki je veliko časa na poti),
- doseženost velikega dela populacije na določenem geografskem področju,
- usmerjanje k specifičnim lokacijam in hitro doseganje ciljne skupine,
- zelo učinkovit medij pri uvajanju novih blagovnih znamk,
- dobra izpostavljenost (od 14-24 ur na dan),
- visoka stopnja opaženosti (najvišja stopnja med zunanjimi mediji).
Ostale prednosti ?
- je učinkovito dopolnilo drugim medijem,
- skoraj nemogoče jih je ignorirati zaradi njihove pojavne oblike in velikosti,
- če je primerno pripravljen, je lahko jumbo zelo atraktiven medij, ki omogoča jedrnatost oglasa,
- omogoča večkratno hitro ponavljanje sporočil in s tem večkraten stik sprejemalca s sporočili,
- pripomore k intenzivnejšemu nakupu,
- oglasa na jumbu plakatih ne moremo tako enostavno izklopiti, kot lahko naredimo to npr. na televiziji. Potrošnik s tem tudi nima dodatnih denarnih stroškov, niti ne porabi veliko dodatnega časa. Dobra ideja, ki je tudi jasno vizualno predstavljena in pa prepričljivo sporočilo oglasa lahko ustvarjata zmagovito formulo vašega oglasnega sporočila.
VIR: Zunanji mediji in analiza cen oglaševanja (Mitja Šafar)
Preudarno oglaševanje v zunanjih medijih (outdoor) vodi v večjo prepoznavnost, boljši obisk vaše spletne predstavitve in posledično več potencialnih strank in prometa. Le katero podjetje si tega danes ne želi?